I september..

Kommer jag, Gisela och Mico anordna en fototävling.
Den går ut på att vi har 24 teman att ta kort på under 24 timmar.

Tävlingen startar kl 12 på Lördagen och avslutas klockan 12 på söndagen.
Och precis som på gamla hederliga analoga tiden så är det en chans per bild som gäller, och ingen efteredigering av bilder är tillåten.
Allt som är tillåtet är det som går att ändra på i kameran (typ göra bilden svartvit eller så).
Bilderna ska lämnas in med 4 teman vart 4:e timme till en specifik plats.

Självklart väntar ett fint pris.

Detta är en helt öppen tävling och ALLA är välkomna, även de som inte har en stor fet systemkamera. För, som sagt, det är inte kameran som tar bilden ;)

Det kommer snart upp en sida med mer grundlig förklaring på hur det kommer gå till.


3 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Kul!

    Då kan jag undersöka vad min nya leksak kan.. =P

     
  2. Mary

    Jag som tänkte köpa en ny kamera om jag har råd i slutet av månaden :) då kan jag också få vara med :)

     
  3. Linda Feller

    Count me in :D

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010