Sthlm Invasion

Jag ska försöka sammanfatta gårdagskvällen lite nu då.

Preview Sthlm Invasion

Kvällen började redan klockan 13 då jag anslöt Nisse hemma hos honom.
Vi fixade lite käk å drack .. erhm .. öl. Och Mao Tai .. och Fernet .. erhm.

Sen runt 17 så anslöt vi de övriga som stod å väntade på bussarna på Klarabergsvägen.
När vi väl var på bussarna så började partyt! På allvar :P

Efter lite mer än en timma så var vi inne i Västerås och stod utanför klubben där allt hände, Pluto.
Dessvärre hade de inte öppnat än, så .. vi gick till stället mittemot å köpte bärs.

Tyvärr var vi tvugna att bli eskorterade med ölen till uteserveringen .. hahaha.
Nåja, väl inne så började det roliga.
Jag var väl antagligen hyfsat rund om fötterna, men .. ja.. inte lika mycket som Nisse.

Nisse blev lite trött å somnade i en av sofforna, kl 23. Detta gjorde att han blev utkastad.
Efter att ha kalvat ute på gatan, undvikit polisen och försökt få tag på mig i nån timma så fick han den fantastiska idén att ta en taxi till stockholm.
Chaffören ville ha 2500kr, kontant, och tvingade Nisse att ta ut dem på en bankomat.
Detta tyckte Nisse var lite för dyrt, så han .. erhm .. drog.

Hur Nisse hittade tillbaka till Pluto, och, framför allt, hur i helvete han kom med på bussen hem är ett mysterium.

Iallafall..

Väl hemma så utspelades följande:
Jag: "Vill du ha vatten?"
Han: "Nej, pizza!"
Jag: "Va?!"
Nu rusar han in på toaletten och låter som om han gör sig av med hela sitt inkråm.

Mysigt!


Men kul hade vi iallafall!


Nu ska jag soooova! Natti!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010