Okej, såhär är ligget!

Den 2:a oktober fyller jag år, det vet ju nästan alla (ja å nu står det på Facebook med..)

Då är det passande nog även en fest på Clustret som inte ligger så jättelångt från mig.
Självklart är folk bjudna hem till mig på lite förspel med kareoke som tillval.



MEN .. ni vet att jag hatar överaskningar (HELÉN, GISELA, SELMA!!!) så jag hoppas att ni inte skapat en facebookgrupp med hemliga invites där ni ska styra upp något otäckt!

Jag hade bara tänkt ha en av de där klassiska födelsedagsförfesterna som vi hade hos mig i Växjö på den gamla goda tiden.
Tror till och med att Melldén kommer upp den helgen, du skulle väl träffa nån här uppe då?

Hmm .. nåja.



Nu ska jag snart iväg å fota på Bar54 .. jag är inte särskillt upplagd, men .. vi får se, kanske får jättekuk!


4 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    vadå!?

    Jag skulle aldig! *_*

    Jag har försökt min beskärda del av överraskningar för dig... =P

    Men se till att spara en kvadratmeter av din lägenhet åt mig, annars blir jag lessen hest! ^^

     
  2. oljo

    Jag säger det samma som smurfen, bortsett överraskningarna då... Men så är inte jag så mycket för överraskningar själv så.

    PAAAARTYYYY! =D

     
  3. megabass

    Du fick ju nästan jättekuk, det var ju en grabb som raggade på dig ;)

     
  4. TiNi

    hahaha klockren bild porrigt värre patric!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010