Säljes:

Måste tyvärr sälja min älskade bil.

Det är alltså en Honda Civic 1.8 Sport med 140hk v-tec motorn med allt som hör
till!
Som tillval förutom Galaxy Grey metaliclack är dubbade vinterhjul på 16" alufälgar, självklart är det snygga 17" alufälgar med bra sommarhjul också!

Standardutrustning är t.ex. regnsensor, eldrivna och uppvärmda backspeglar, AC, fjärrstyrt centrallås, elhissar fram och bak, cdspelare med mp3, multifunktionsratt etc.
Den är självklart svensksåld, och jag är första och enda ägaren hittills.

Den har gått ungefär 3700mil, huvudsakligen på landsväg när jag hälsat på
familj och vänner.
Bränsleförbrukningen är väldigt låg, speciellt för en sportmotor med 6-växlad låda. Blandad körning ungefär 0.67L/mil.

Kom med förslag på vad du vill betala för den.
Marknadspris på liknande är 150000kr.

Den behöver en 4000mils service ganska omgående, något som jag kan ordna med innan försäljning.

For sale

For Sale

Ni som känner mig väl vet hur mycket det tar emot att göra såhär för mig.


5 kommentarer:

  1. CrisUbilla

    snel hest :(

     
  2. Gis

    Det är en snabb hest faktiskt!

    ..å jag känner med dig Patric :(

     
  3. Inchi

    Men... Men... Varförs ka du sälja den för.. ?

     
  4. SvartSmurfen

    Lilla älskade Hesten! <3

    Känner helt med dig, jag tycker väldigt mycket om den bilen med... =/

     
  5. oljo

    *kramar om*

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010