Från en Anonym

Känner ju inte dig, men dina foton tycks bara bli bättre, är det den inre smärtan som syns? För dina foton är nu riktigt tunga, fyllda av tankar och frågor. Smärtfulla.
Visste du att de fotografer som fått de mest prestigefulla priserna, tagit sina bilder då det känts som mest hopplöst?
I believe in you.


Det kanske ligger något i det .. när jag kollade igenom bilder jag tagit i aug-sep i år så är de betydligt mörkare och nerstämda än de som är tagna i till exempel april-maj.

Inte för att det är ett stadie jag trivs särskillt bra i .. kan jag ju inte påstå.
Men jag har en lösning, som kanske inte kommer göra någon annan särskillt glad, men mig skulle det hjälpa väldigt mycket.


2 kommentarer:

  1. Maria

    Tänk på dig själv och hur du mår i första hand:)! Ibland är det väääldigt okej att vara egoistisk!

     
  2. Unknown

    Håller med Maria fullständigt! Go for it!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010