php, html, css, asp och en jäkla massa java


Idag har jag suttit och försökt få ihop något som jag kan ha som presentation för mig själv och mitt fotande.
Just nu så pekar ju www.patricfranksson.se mot min flickr-sida, men det kommer det bli ändring på.

Jag försökte först få till sidan i nån form av avancerad dynamisk css-historia, men jag la ner det där efter att det strulade som fasen.
Sååååå .. jag gjorde det på ett oldschool-sätt istället, med tabeller och bilder.

Resultatet?
Du ser lite i bilden ovanför här..
Jag har lite småsaker kvar att fixa, sen jäklar!


1 kommentarer:

  1. De kallar mig Linda

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! inte tabeller! det är djävulen! jag kan göra något något istället.. död åt tabeller!!!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010