Det börjar närma sig nu ..

.. ja det är ju faktiskt bara några timmar kvar på November.
Imorgon är det första december, och alla vet väl vad det innebär?

Jooo, iallafall det jag tycker är årets höjdpunkt: oioioi.se´s julkalender!

Låt oss börja 1:a december med ett skratt!


----
Föressten, jag funderar på att börja på en ny blogg, denna är inget kul att skriva i nu när jag vet vilka som läser den.. jag vill skriva om vad jag vill och inte få höra i efterhand om att jag är kaxig och dryg.. det är min blogg och passar det inte så kan ni sluta läsa den!

Sååå .. ja .. jag börjar lite på en ny och sen får vi se om jag delar ut adressen och lösenord till de som vill läsa!


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    glöm inte din andra julkalender nu bara! ^^

    Men inte fuska!!
    *slår på fingrarna*

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010