Ikväll har jag rensat lite

Lyckades rensa bort nästan 300 kontakter på msn ikväll, många av dem var såna jag haft sen lunar-tiden, som ändå aldrig säger något.
Passade på att rensa på Facebook när jag ändå höll på.. folk man ändå aldrig snackar med å gamla parallellklasskompisar från lågstadiet.. 210 försvann.
Haha, sjukt egentligen.

Undrar när "nästa Facebook" kommer?
Känns lite som att det roligaste med fb var just att kolla in vad ens gamla klasskompisar gör nuförtiden.
Nu känns det mer som en raggningssida.. haha, ja ni såg ju mitt inlägg tidigare om tungan.

Sen kan jag säga att min uppkoppling hemma fortfarande är ur funktion. Ringde kundservice ikväll och de skulle skicka ett nytt modem .. verkar vara mitt sånt som ballat ur.


Imorgon blir det ut å springa, yeah!


2 kommentarer:

  1. Anonym

    du gjorde helt rätt bara trams att man ska låtsas va facebook vänner när man inte setts på 20 år typ.
    Förresten e det insidan som räknas..

     
  2. Anonym

    du gjorde helt rätt bara trams att man ska låtsas va facebook vänner när man inte setts på 20 år typ.
    Förresten e det insidan som räknas..

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010