What up, Patric?!

Saknar ni mig?

Jag orkar inte blogga nu när jag är "ledig" .. hö hö hö.
Nej, men jag har inte så mycket att skriva om, än.

Håller på att fila på ett litet inlägg om den ganska galna Juldagen som ju blev en riktigt kul fest :)
Jag lyckades tillochmed smita in med min kamera på Grisen, de ni!
Men nog om de nu .. he he.

Julafton var en helt okej upplevelse, var hos bror min å hans familj å det var, om än väldigt mycket barn, väldigt trevligt. Fast .. julmat, komigen, vad är grejen?!
Nästa år vill jag inte ha nån mer, herregud, man är ju mätt i flera dagar efter!

Prata lite löst med folk jag träffat nu de senaste dagarna om att åka bort över nästa jul, så man slipper allt (även de som inte har de jobbigt på julen verkade på av nån anledning ;)).
Kommentera gärna på detta, julen för mig handlar ju om nära å kära å nu har jag haft 27 år med familjen, kanske kan ta några år med vännerna innan man har en egen familj.

Well .. nu är jag nere i mina föräldrars sommarstuga .. ikväll ska jag fan bada badtunna!

Kom föressten på en sak nu: Imorgon är det exakt två år sen jag flyttade till Stockholm .. tiden går fort när man har rol.. tiden går fort!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010