Wait what?!

Fick ett kul samtal från min kusin idag.
Han har tydligen vunnit på en tia-lott.. en vinst som heter Kalasvinsten.

Iallafall.. denna människan är den enda i min släkt som har haft tur i spel, när han var 18 vann han STORT på hästar, och nu detta .. jäkla troll! :P

Nu har jag ju iofs vetat om detta sen i vintras, men nu är det ju officiellt så nu kan jag ju skriva det här.. tror jag. Hö hö hö.. havre!
Han skulle fått besök av självaste Kjell Eriksson i fredags, som skulle avslöja för honom att han vunnit (högkvalitativt radioskådespel alltså!).
Dessvärre så åkte Kjell till fel flygplats, han skulle åkt från Arlanda till Växjö .. men upptäckte lite sent att han var på Bromma... klant!

Nu kommer iallafall min kusin upp till storstan imorgon, för att vara med i radio på fredag.
Så om ni vill så lyssna gärna på MixMegapol strax efter 13, så ni kan mobba honom för hans fantastiska insats sen ;) .. själv kommer jag nog vara där o fota eländet, är ju bara ett stenkast härifrån till studion där de sänder från (DN-huset).

För de är ju en del som läser min blogg som är från Alvesta som vet vem detta troll är :P



Nä, jag skojar bara!
Grattis Salo, ditt troll! :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010