Eniros skattjakt


Det här var så awesome att jag måste bara tipsa er .. om ni har en timma över eller så.

Eniros skattjakt

Här kan vi snacka kreativ marknadsföring, och jag gillar verkligen känslan man får när man åker runt i Eniros Gatyvy i senhöstens sverige. Riktigt awesome!

Men, det bästa av allt, var att vid en ledtråd kom jag inte längre, så jag ringde numret, utan att tveka!
För er kanske det inte var så jättestort, men för mig.. haaaallå .. ska jag behvöva påminna om min telefonskräck?

Jag måste nog säga att gångna veckans händelser har färgat mig, nu har jag fått så pass många bra tips på hur jag ska bli av med telefonskräcken.
Tänkte dela med mig av dem sen när jag skrivit ihop ett bra inlägg om det, vanligaste sättet att hitta till min blogg sen jag skrev om telefonskräck var just sökordet telefonskräck.. Ungefär 730 st som kommit in på sidan via det sökordet.
Sjukt hur stort problem det egentligen är..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010