Imorgon händer något stort..



Eller, egentligen så är det i natt :)

Lost börjar igen, sista säsongen..
Nu vet jag att det är många som sitter där ute och tänker: Blä, Lost, den är ju såååååå dålig!
Men så tycker inte jag, jag gillar den.. man kan säga att jag är helt Lost i den! :P
*badumtish*

Suicide girls hade nyligen en intervju med seriens skapare Damon Lindelof där han säger något intressant:

Lost's final season begins February 2 and it's so secret, they're not even showing footage in the TV previews. The final season premiere is so important that President Obama gave his State of the Union address last week to avoid conflicts. Lindelof gave a press conference to television reporters from across the nation, deftly avoiding specifics while giving thoughtful analysis to the issues the show must resolve in its remaining 18 hours.


Så .. till och med självaste Obama flyttar på state of the union för att fler ska kolla på hans tråkiga snack. Bazingah!
Serien är helt stört bra och jag har väntat sen starten 2004 på att det ska komma en förklaring på allt.
Måste även passa på att tacka Linda som fick mig hookad på serien!

Men, imorgon blir det 2 timmars spänning och nagelbitande .. JAG ser iallafall fram emot det! :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010