Jag lever!

Ni behöver inte vara oroliga .. har bara väldigt mycket att göra å väldigt lite tid att göra det på.
Får helt enkelt börja prioritera ;)

Imorgon är sista dagen på mitt o mr C´s lilla projekt i en butik mitt i stan: 4 infoskärmar från ClearSign.

Jag gillar dethär jobbet jättemycket!
Vet inte om jag skrev det förra veckan men jag ha skrivit på nu.. så jag är officiellt anställd på företaget nu. (Väljer att inte skriva ut namnet på det än ;))

Helgen då?
Helgen började egentligen redan i torsdags eftersom jag var ledig på fredagen.
Tysken kom upp för han skulle flyga till Amerikat.
Så Nisse hade lovat att han skulle få slagga i hans lägenhet för flyget gick kl 7 på morgonen.
Iaf så käkade vi på O´Learys och maken till sämre service fanns inte.. ohyfsad och otrevlig cypare som absolut inte fick någon dricks.. trots att han nästan bad om det. USCH!

Kl 4.57 ringde Nisse på dörren här hemma och vi påbörjade resan till Växjö, med ett "kort" stopp i Värnamo där Nisse skulle på möte.
2½ timma är inte kort tid Nisse .. bara så du vet :P

Väl framme i Växjö var jag dödstrött så jag orkade typ inte göra något .. somnade i Melles soffa ganska tidigt.

Lördagen var en enda stor fest å jag hade verkligen skitkul.. heh.

Söndagen, mindre rolig men .. hem kom jag iaf!




Ny vecka nu å det är redan onsdag, minsann!
Imorgon ska jag på bio .. en film där snubben VadhannuänheterEdwardnånting från den där vampyrfilmen jag aldrig kommer på vad den heter är med i.
Han och Emelie de Ravin - från Lost.


;)


Kommer bli great!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    "VadhannuänheterEdwardnånting från den där vampyrfilmen"

    Jag tror du menar Robert Pattinson från Twilight ;D

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010