Uppdatering

Oj, en hel vecka sen jag skrev sist .. dags för en uppdatering om senaste veckan.

Well, började måndagen med att dyka upp på Skandias nya huvudkontor på Lindhagensgatan där jag skulle vara med på måndagsmötet på dehär nya jobbet.
Väl där träffade jag hela skaran och ungefär alla är i "min" ålder (+/- 5 år ungefär), perfekt!

Sen, lite snack å sen på verkligheten och började jobba..
Måndagen var rätt lugn iofs. Hemgång vid 18 är ju inte så farligt.
Tisdagen och onsdagen var lite värre, jobbade 8 till 23 båda dagarna .. jikes!
Torsdagen körde vi på till 20 iofs, men det var för att jag skulle kunna gå på bio.
Såg Alice i Underlandet i 3D .. herrejävlar vilken bra film det var!
Fredagen lunkade på till 19 .. hehe.

Bra förstavecka på jobbet va?

Sen verkar det som om jag gjort ett bra intryck på dem .. ååå de är ju inte fel!

I fredags var det även födelsedagsmiddag för Helen, de skulle dock vara på Patricia och .. ja.. patricia är ju inte känt för att vara bästa haket i stan.
Så de blev på en indisk restaurang, med klart reducerad styrka: jag, Niko, Joel och Helen.
Men kul var det! Skadade människor det där ;)



To be continued!


1 kommentarer:

  1. Zandra

    Hehe, tar din kommentar som att du tycker att jag passar i rött hår ;) Tack! :)

    Men gud vad du jobbar människa! Klart man vill göra gott intryck på ett nytt jobb. Men slit inte ut dig bara.

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010