Har du en dålig dag?

Gå in på www.google.se
Sök på "who is the cutest"
Tryck på "Jag har tur"


Naaaaaaaaaaw!



Igår mådde jag inte särskillt bra, hade väl blivit matförgiftad på lunchen i förrågr eller nått, men det är bättre nu.
Inte så kul att kissa med röven, måste jag säga.

Idag bär det av till Finland, kommer bli skitkul!
Är toooookladdad!

I övrigt händer inte så mycket i mitt liv, jag har gått in i jobba, äta, sova-rutinen och hinner väl inte med så mycket annat.

Nu förra helgen var Christel, Anna och Sandra på besök i huvudstaden.
De sov hos Nisse .. så jag slapp trängas :P

Sen .. ja .. vet inte.. får väl göra en vettig uppdatering senare :P

Eller jo, just det.. jag har kommit på en ASGRYM idé till ett manus, det kommer bli huge!
Ledord: Hasselhoff, Mintuu och förfestsfilmen ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010