Börjar jag bli gammal nu?

Idag var jag på min första föreningsstämma här i denna bostadsrättsföreningen jag bor i.
Jag blev invald i styrelsen som ledamot, en roll som de jag köpte lägenheten av (som fortfarande äger grannlägenheten) rekomenderade för styrelsen åt mig.
Jag o en tjej i 30års åldern blev invalda.. det kommer bli jättekul dehär tror jag.

Finns ju en del att göra här.. minst sagt!
Inte för att det är en skabbig förening, tvärt om, jag är jättenöjd med det här, men allt går ju få bättre!

Det lades fram ett förslag om att bygga om vindsförråden till lägenheter, detta möttes ju givetvis med protester från "de äldre" .. men jag tror på idén ;)
Verkade ju ganska trevligt!


Men, nu blire bingen .. Natti!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010