Vad gör jag?

Många undrar vad jag håller på med som tar upp så mycket av min tid.. nu när jag faktiskt har lite tid över, så tänkte jag att jag skulle berätta det :)


Det är såhär att jag jobbar ju 8 timmar om dagen, ibland +1 timme för restiden.
När jag kommer hem så fixar jag mat, sen sätter jag mig vid datorn.

Är det måndag så sitter jag med bilderna från helgens festligheter så de kommer upp så fort som möjligt. På tisdagar så förbereder jag podcasten på www.bejbi.se.
Det är de fasta grejerna jag mer eller mindre alltid hållt på med.

Men, sedan ungefär 2 månader tillbaka så har jag hållt på med överföringen av bejbi till nya servern.
Det är lite mer jobb än man kan ana, särskillt när jag bestämde mig för att göra om katalogsystemet och lägga till alla gamla fester (från innan 2009 då jag bytte från min egenskrivna hemsida till wordpress för att få mer struktur på sidan).
Nya bejbi kommer bli magisk .. bland annat så kommer podcasten skötas på lite annorlunda sätt ;)

Men nu börjar det faktiskt ordna upp sig, mycket är klart och tack vare att jag bytt ut mitt sjukt slöa Telenor-3G internet till Tele2-4G så går ALLT mycket snabbare!
(Eller, vad sägs om 86mbit trådlöst .. vartsomhelst i Stockholm?)

Jag har även, kan jag ju säga här med så alla förstår det, slutat använda mitt gamla telefonnummer.
Det kommer i fortsättningen gå till en telefonsvarare som är kopplad till mitt eget företag; Patric Franksson Produktion.
Jag kommer vara nåbar via mitt nya nummer, har du det inte får du gärna be om det..
Så nu vet ni varför jag inte svarar om ni ringer gamla numret ;)


Det var en liten uppdatering om vad jag håller på med!

Oh, just det. Var på fikamöte med Mico på Hilfe Magazine i veckan.
Han hade med sig en tryckt version av tidningen med bilderna från Korea..

Det var en magisk känsla att se dem i tryckt form!
Den tidningen kommer bli sjuuuukt bra! :D


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Hej John,

    Vi är glada att läsa att allt fungerar mycket bättre sen du skaffade mobilt bredband 4G med oss. Vi på Tele2 önskar dig forsatt lycka till med ditt nya bredband.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    michaela.lindell@tele2.com

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010