Crash boom bang

 (Kommer börja skriva mer om min psykiska ohälsa här)

Vilken jävla krasch jag hade idag. Hade massor med saker jag skulle göra men det slutade med att jag gick och la mig igen. Skit.

Har vaknat alldeles för tidigt hela veckan, alltså runt 4-5 tiden på morgonen, sådär så det inte är lönt att somna om. 

Det har gjort att jag varit skittrött när jag kommit hem från jobbet, kanske beroende lite pga jag jobbat min första vecka på tre veckor efter att ha varit sjuk i Covid. Är fortfarande inte helt återställd, har en kondis som en 80-åring nu. 

Sen har jag haft en sak som hängt över mig med, har ett papper som ska skrivas på, en fullmakt åt en advokat som håller på med bouppteckning osv efter pappa. Tyvärr innebär ju det att jag måste ha två vittnen. Jag träffar inga människor om dagarna förutom dom på jobbet, och jag har inte ens berättat för dom att pappa gick bort förra året. Och dom få som vet har inte varit inne och jobbat. 

Självklart ligger advokaten på och ringer och tjatar om att det ska fixas snarast. Men det är inte så jävla enkelt! Vet fortfarande inte hur jag ska lösa det här faktiskt. Ytterligare en sak som tar upp onödigt mycket energi från mig, inte riktigt så att jag behöver det nu heller. 

Sen märker jag att O tänker mycket på mig. Jag känner det i mig på något jävla sätt. Plockar upp hennes energi där, väldigt obehagligt och jag slipper det gärna, för det gör ju att jag tänker på henne med. :( 

Jag behöver nått sätt att sortera i mitt huvud. Sömn hjälper inte längre. 





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010