IM BACK!




YES!
Nu jävlar är lillgrabben på G igen!

Idag, fredagen den 1/2 2008 gick min vita månad (som iofs bara var 26 dagar, men ändå) ut och jag firade med en kall jävla Grolsch!
Fy fan vad gott det var!

Å jag som tvekade .. pffs.. löjligt!

Var å klippte mig igår, vågade mig tillslut in hos frisören nere på hörnet med jättetuttarna.. jättetuttarna hade inte tid direkt så jag fick vänta en timma, men sen var det min tur.
Vi hade en jätteintressant diskussion jag å jättetuttarna.. eller.. tjejen med dem iaf!
Å hon berömde mig för mitt speciella hår, som tydligen var unikt.. märkligt.. jag har ju bara mitt jobbiga självlockiga grånande hår :|
Men de blev rätt bra ändå, är nöjd! :)
Så jag betalade jättetutt... tjejen.. och det var fan billigare än Salong14 i Alvesta, de Futtbuckar ju en på 350kr när man ska klippa lockarna, inte undra på att det dröjer så länge mellan gångerna!
Iallafall, här i Tokholmen kostade det 230kr, BILLIT!

Såååå.. hur ska man spendera kvällen idag då.. fortsätta dricka eller lägga sig tidigt? Är ju piratfesten imorgon, som jag måste hitta kläder till imorgon med.. rackarns!

Nåja, för er som vill se hur jag gjorde bilden med ölen så klicka här för all del!

Btw, jag handlade lite leksaker igår :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010