Vilken jävla kväll!

Sjukt skadat kul igår, var ju på Hazels piratfest..

Dock gick det inte så som jag hade velat, var ju runt lite på sööööder å letade efter lämpliga kläder utan att lyckas någe vidare, gick 16500 steg då.. var inne i vartenda secondhand på SoFo!
Nåja, det löste sig ändå med lite uppvikta byxor och sminkning som jag själv blev rädd för..



Fast Fresa var ändå snyggast, och när vi släppte av stackarn på Gullmars iförd sitt helskägg och piratkläder så kände man lite att folk kollade konstigt, undrar föressten vart han är nu.. undrar om han hamnade i nynäs denna gång med :P

Ååååå... idag.. idag vart jag bakis!

Föressten, höll på att sätta indiska maten i fel strupe när jag fick ett mms igår ifrån en.. speciell.. person ;)
Hett .. muhahaha.

Nu ska jag på Toa å bakfylleskita, häääärligt!
Synd att jag läst ut min bok bara (Fem personer du möter i himmeln) .. TOKBRA!

Nåja.. toa vart det!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    speciell person säger du, undrar vem de kan vara...

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010