just typiskt!

Okej, såhär är det, jag är jäääävligt trött på mitt Telenor, så, jag har sagt upp det och skaffat Tele2 kompis istället (med samma nummer dock, smidigt va? .. märks att jag inte bytt nummer på den här sidan av 2000-talet va?)


Men, hur som haver, jag köpte med en mobil, Nokia 6220 Classic, som jag suttit å pillat på lite idag, då Helen helt plötsligt ser att den är sönder.
Jag som tidigare ratat just Nokia för att det är dålig kvalité och allt de där.. å nu fick jag ännu mer vatten på kuvertet!
Tillbaka till Mediamarkt å försöka byta imorgon.. undrar om de börjar känna igen mig nu?

Bland de bra sakerna idag hör till att jag pratade med de som säljer lägenheten till mig och de visar sig att min granne är ett år yngre än mig, å deras son .. hahaha.


Å just det.. köpte en TV på mediamarkt med ;) nån Sonny Bravo eller nått .. *giggle*

Nu sova, imorgon utvecklingssamtal med the big boss JH.. hoppas jag skött mig!


TC är igång igen, yaaaay!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Ajajaj! Inte köpa telefoner som Stiiiv varit o pillat på... Tyckte väl jag såg honom smyga omkring inne på Media Markt.... :-p

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010