Ett kul erbjudande!

Det fick jag igår minsann!
Frågan är bara hur jag ska lösa det.. behöver lite hjälp.


Så .. om det är nån söt tjej som har lust att ligga i gräset och pilla på en bärbar dator modell liten, samtidigt som du blir fotad av mig, nu på lördag eller söndag och samtidigt inte har något emot att synas i Sverige och Danmarks största gratistidning: Ring mig genast, +46709593877

Å just det .. det är ju bara en kul grej så pengar blir det inga.. men jag lovar en bra bild ;)
Typ denna ..





Det är faktiskt inget skämt :)
Vi hoppas på bra väder nu med!


Btw.. skum mening jag byggt där uppe .. snyggt!
Två dagar kvar tills jag får lägenheten!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    ...synd att din egen flicka inte kan se normal ut när du tar fram din kamera då... =P

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010