Crepês

Igårkväll var jag och min fd. kombo och åt en trevlig middag på ala Crepê, vi tog igen lite förlorad tid och satt och pratade, åt och drack i säkert 3 timmar :)

Det var en av de bästa födelsedagspresenter jag fått, en lugn kväll med nån som står en nära och inga ballonger, tårtljus eller annat hemskt som får en att tänka på en förlorad barndom.

Jag vet att folk inte förstår varför jag har så dålig relation till just födelsedagar, men försök förstå iallafall .. jag gillar dem bara inte, enkelt sagt.

Som den eviga diskussionen jag alltid har med min mamma, att hon alltid frågar vad jag önskar mig, och jag svarar inget.
Det tycker hon är ett tråkigt svar, men tänk .. allt jag önskar mig köper jag själv, så har det alltid varit.
Jag har aldrig fått dyra presenter (såvida man inte räknar körkortet och första bilen), inga datorer, inga kameror .. ingenting .. allt har jag köpt för mina egna surt sparade pengar.
Därför svarar jag alltid inget på den frågan.

En present som kommer direkt från hjärtat är mer värt för mig, än något jag kanske skulle behöva eller vad personen tror att jag behöver..

Bara en tanke från mig..


 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010