Kuken!


Skit också!

Upptäckte nyss att displayen på min mobil har spruckit, skit med!
Jag får väl skicka iväg den till mumien eller något liknande..

Men, jag måste ha en över helgen.. finns det nån av mina snälla läsare som har en gammal olåst (alternativt låst till Tele2) mobil att låna ut till mig i några dagar medans min är på service?

Hör av er på mailen patric(SNABELA)bejbi.se eller min jobbmobil: 070-2004609

Helst idag Torsdag!

----
Uppdatering:

Jag har lyckats få tag i en mobil (tack Amar!)
Dock upptäcker jag att sim-kortet är låst och att jag behöver en PUK-kod.

Problemet är att PUK-koden står på det stora kortet som man får med (tele2 har ju int ens skickat några papper till mig) och det slängde jag för ett tag sen. utan att veta vad som finns på det.
Dock har Tele2 varit så snälla att de lagt upp infon på vad de kallar "mina sidor".
För att komma åt "mina sidor" behöver man registrera sig, när man registrerar sig så ska man ange sitt mobilnummer så uppgifterna kan skickas till den.
Det står ingenstans om hur man gör när mobilen är LÅST.

Suck...

Får ringa kundtjänst imorgon, försöka lösa backupen på mobilen på lördag och skicka iväg den på måndag..

Så.. tillsvidare nås jag enbart på numret som står ovan.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010