Utgång 29/11 2008





Japp .. Nästan ett år höll jag ut, men pga min sena ankomst (och avisering) till växjö så blev det som det blev.
Efter lite skojande å drivande med lite grannar här så gick vi ut, på Grace.. Grisen.

Det var .. erhm .. låt mig påminna om att det är minst 1½ år sen jag satte min fot där.

Samma människor där .. inte NÅN hade ändrat sig.. kul!
Det är som att gå på museum å betala 120kr i inträde ... å få dricka alkohol :)

Det mest märkliga är att när jag syntes på dansgolvet (som består av tre rum, r´n´b, house och schlager) .. ja eller .. housegolvet (som är en genomfartsled mellan det stora r´n´b golvet och schlagergolvet ..
Jo .. när jag kom in där så spelade Dj:n Autumn Leaves (Michael CassetteMix) .. det är ju lite läskigt med tanke på att .. ja .. folk som läser min blog vet att jag gillar hans mixar :)

I alla fall. när jag utforskar R´N´B golvet upptäcker jag något bekant i djbåset.. Där står Alaa, killen som jag delade ett sunkigt hotellrum (läs flyktingförläggning) med nångång 2006...
Det var skitkul å oväntat att träffa en TC´folk såhär .. HÄR!

Men.. de märkligaste var på kebaberian (CityKebab här i Växjö, om nån undrar) så kom en tjej fram till min kompis å sa: Dig har jag sett .. i en film .. med massa ihopklipp.. erhm

När vi senare ringde upp den skyldige .. ja .. då .. erhm .. FY DANIEL!


Men .. iaf.. de verkar som om vi blir ett bra gäng efter kryssen, glöm inte köpa sig en present nu bara! :)


(Tjejen i Svart har egentligen inget med bilderna att göra, men det är faktist Pejjes lillasyster! : Kontaka patric@bejbi.se, för fler bilder ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010