Plötsligt blev jobbet lite lite lättare..

NOT!


När jag för nån vecka sen startade om min jobbdator så upptäckte jag att skanska installerat ett nytt program på den: Microsoft Office Communicator.

Här följer första konversationen:


Löfgren, Lina [06:52]:
fungerar det?
Franksson, Patric [06:52]:
ja, de verkar så
Löfgren, Lina [06:53]:
nice, det blev nåt krångel när Magnus skulle koppla in sig, dumt
Franksson, Patric [06:56]:
detta är ju som msn fast utan fjortisstämpeln .. eller vänta nu .. det fanns smileys och webcamfunktion här med .. aja .. typiskt!
Löfgren, Lina [06:57]:
det är här verktyget är till för att vi aldrig skall behöva umgås mer än nödvändigt.....
dessutom så blir vi av med fjortismentaliteten genom att inte hänga på varandras rum... ti hi
Franksson, Patric [06:58]:
*fnizz*
nu kan man ju snacka skit om folk ändåå.. haha
Löfgren, Lina [06:59]:
moahhahaha
jag har ingen volym på nu, undra om man kan få sånt där härligt pling som msn har? så att alla vet att man fått ett meddelande alltså..
mest och flest pling vinner, det vet ju alla!
Franksson, Patric [07:02]:
det kommer ett pling, faktiskt.

Men jag vill ha de där icq UH UHHH!
Löfgren, Lina [07:02]:
ja det hade ju faktiskt varit snäppet bättre
fick du ställa in lösenord? magnus fick en sådan fråga.
Franksson, Patric [07:05]:
nope



Gode gud vaaarför installerade de detta?!
Bara inte Gisela och Emeli upptäcker att man kan använda detta, då lär ju min dator få spunk över alla läpp, hest och hiss-skämt :P


2 kommentarer:

  1. Anonym

    Jag lider med dig grabben!
    Om det gör saken bättre kan jag skicka över icq-ljudet. =)

     
  2. Anonym

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! Redan gjort :p Räkna med att vi båda addar dig imorgon ;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010