På jobbet, 29/1 2009.

Jag sitter på mitt kontor och skriver en arbetsberedning samtidigt som jag lyssnar på Queens Bohemian Rapsody på ganska hög volym.
Då går Lina förbi och säger att jag har besök, varpå en äldre herre vid namn Staffan kommer in på kontoret.
Staffan är fotografen som jag var och flög helikopter med i november.
Han kom förbi med utskrifterna av bilderna vi tog, i storleken 1700x2500mm (ENORMA MAO!).

När han kommer in på mitt kontor utspelas följande diskussion:

Staffan: Hej, mycket att göra? Du ringde inte upp mig innan idag?
Jag: Nej, det är fullt upp, satt i möte när du ringde och glömde väl bort det .. hehe.. tur man har Queen som kan lugna ner en ibland.
Staffan: Jaha, jo.. de är ju sant ..

.. föressten, vad sa du?
Jag: Jo, jag sa att det är tur man har Queen som kan lugna ner en ibland.
Staffan: Haha.. jag tyckte du sa något helt annat, kom att tänka på en gorillahane som är tre gånger större än honan som liksom lyfter upp henne när de ska knulla.
Jag: (Förvånad) oookej.
Staffan: Ja, det verkade så skönt och häftigt .. lätt på något sätt.
Jag: (fortfarande sjukt förvånad) oookej.. ska vi kolla på bilderna nu eller?
Staffan: Okej.

Han rörde inte en min under hela tiden.. jag blev nästan lite rädd där ett tag.

Bilderna blev iaf sjuuukt häftiga, detaljåtergivningen är extrem!


2 kommentarer:

  1. Anonym

    ha ha h avilken diskussion! jag skulle blivit minst lika förvånad som du ^^ *kram*

     
  2. SvartSmurfen

    Woot! *_*

    Låter skrämmande!

    Men jag vill se bilderna .. juh! ^^

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010