300:e inlägget


Oh yes!
Nu har jag bloggat i lite mer än ett år .. hihi, tur man håller det på mindre än 1 om dagen iaf!

Idag fick jag igång alla filmer jag spelade in på Fluff, så nu ska jag bara "hitta" ett videoredigeringsprogram (och något som konverterar h268-filerna till .avi).
Detta innebär ju att jag kan ha en färdig film lagom tills promotionen av årets upplaga av Fluff drar igång =)

Wieeeooooww liksom!

Har ni föressten tänkt på att det börjar bli jävligt ljust ute?
Bilden ovan tog jag när jag var på väg hem från jobbet vid 16.20-tiden idag.. fett bra!
Snart ligger man i Rålis och lapar sol med en kall jävel i handen!

Btw .. Missa inte Musikministeriet 21.30 ikväll!


3 kommentarer:

  1. Anonym

    Åh jag vill också lapa sol! fan vad vi kan lapa i sommar :P siiinghaaa! <3

     
  2. Anonym

    Är han grek? Den du har i handen?

     
  3. Anonym

    Sljust har det la varit hela tiden? Det beror ju bara på när man är ute. ;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010