Onsdag igen!



Oh yes, och det är dags för "De 100 bästa rockvitsarna" igen.
Denna gång plats 90-86..

Min dag har i övrigt gått ut på att ha suttit i möte först typ halva dagen och andra halvan på kurs. Bah liksom, lagom körd man är i huvudet nu.

Har även konstaterat att det är lättare att få tag på kungahusets instanser än att få tag i arrangörerna till en liten skitfest i finland.. Störtlöjligt!
Vem ska man behöva ligga med liksom!?
Nåja, går det som jag vill så kommer det bli skitkul.. men jag vill inte säga något, det skulle förstöra allt det roliga.
MEN, blir det av så kommer jag ha något kul att berätta om lite senare ;)

Aslutar med en bild på min fantastiska Tunnelbanestation som ligger alldeles i närheten här:
Super Mario World-Thorildsplan!



Johnny Mastercard .. Jag dööööör!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Johnny Mastercard va faktiskt sjukt kul ^^

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010