Åh, klantskallar!



Ser ni felet på bilden?

Jag såg det direkt, och jag måste påpeka det ..
BILJÄVELN HETER K.I.T.T! Inte KIT!

K.I.T.T. (Knight Industries Two Thousand).

FATTA!




Imorgon har jag lönesamtal med chefen .. spännande, undrar om man ska dra till med en sissådär 10000 eller något för att se reaktionen :)
Ska städa upp mitt kontor imorgon på morgonen, så det ser lite representabelt ut.

Är ju tydligen något jäkla omklädningsrum där *Blänger lite på Gisela*

Nåja, här är en del av det .. hihi


Tog ett bad ikväll, så jäkla skönt!
Hittade ett nytt skum med, som skummade JÄÄÄÄTTEMYYCKET, ni vet så det rinner över när man bara fyllt hälften :)

Perfekt!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    Men.. du älskar ju mig!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010