Fantastiskt!



Jag kan nästan tänka mig att spela in något liknande själv! :)


8 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    no, don't do it... *_*

     
  2. Anonym

    Hahaha!

    Kanske kan bli ett riktigt vinnande koncept!? ROT-avdraget gör ju så att efterfrågan på "handymans" ökar explsionsartat! Go for it! =)

     
  3. Anonym

    ha ha ha du är sjuk i huvet patric :) men det är lite av din charm :)

     
  4. Patric

    Maria, det där ser jag som en komplimang :)

     
  5. Patric
    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.  
  6. Anonym

    OMG! Du är störd! =P
    Du lyckades precis totalförstöra min lunch!

     
  7. Anonym

    Jag måste ju då bara säga de.Den videon slår orginalet ;p
    haha

     
  8. Anonym

    Patric: Det såklart du ska ta det så ^^ toker!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010