Kall dag, varm kvä

Idag har jag varit jätteduktig.
Var på jobbet och kollade till provtryckningen av tätskiktet utanför Gis å Lars lägenheter.
Det hade frusit, 20cm vatten som blivit is.

Såååååå jag fick gå å krossa isen å fylla på nytt vatten.. KUL!
Men, efter 2 timmar så beslutade jag mig för att gå en runda (å låta vattnet fyllas på under tiden).
Rundan blev ganska lång, gick från jobbet vid S:t Görans till Stadshuset via Kungsholmsstrand.
Sen från Stadshuset till slussen via Riddarholmen och sen gick jag längs Norr Mälarstrand, över Västerbron å sen till Fridhemsplan för att handla, sen hem.
När jag var på Prisextra på Fridhemsplan så beslutade jag mig för att provköra en semla :)
De vart jag värd tyckte jag!

Väl hemma sen fixade jag lite käk å sen tog jag ett snabb-bad i hett vatten för att värma mig lite.

Sen på kvällen var jag ju bjuden till Lina för lite Bäver-mys, eller vad det kallades .. haha .. så innan jag körde dit stannade jag till på jobbet och stängde av vattnet, det såg bra ut, 20cm vatten igen :)

Väl hos Lina så blev de massa gotte, dåliga skämt å film. YAY!

Jag uppdaterar denna med bilder imorgon, har inte orkat dona till kameran än, men jag tog massa bilder med nya gluggen .. i fucking love it!

Nu: SOVA!


1 kommentarer:

  1. Anonym

    an du utveckla bävermys?;)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010