Halvvägs


.. nu är jag halvvägs in i redigeringen av bilderna från kryssen.
Har börjat skicka runt lite bilder på vänner för att egga intresset för dem (ja man vet ju hur reklam funkar, även om bilderna inte är watermarkade ;))

Sen fick jag en fantastisk överaskning i form av en insikt idag med (tack vare en sms-konversation med en fantastisk vän innan jag somnade =)).
Jag kanske inte är så fel ute ändå, när jag tänker efter och tillbaka lite på hur helgen var :)

Vi får se, jag hoppas iallafall på det bästa!

Nu ska jag sova, blev fan inte mycket sånt i natt tack vare mina sjukt äckliga drömmar jag hade som gjorde att jag inte vågade somna om.

Å.. just det.. ett tips:
Rahul Sardesai - In Sessions 12, CD1 (spara som) .. blev tipsad om av Niklas, och jag fullkomligt älskar den!


Tracklist CD1:

1. Paul Keeley - Life Aquatic
2. Joonas Hahmo - Bendbass
3. Adam K And Soha - Long Distance (Tydi Remix)
4. Oliver Smith - Horizons (Original Mix)
5. Arnej - Strangers We Have Become (Vocal Mix)
6. Daniel Portman - Open Your Mind (Dinka D.E.E.P Remix)
7. Komytea - Professional Killers (Jerome Isma-Ae & Daniel Portman Remix)
8. MuseArtic - At Sunrise (Alternative Mix)
9. Daniel Loubscher & Illyra - Golden Sky (Castra Remix)
10. Armin Van Buuren - Face To Face (Martin Roth Remix)
11. Benya Feat Perry Nixon - Serendipity (Midnight Mix)
12. Cosmic Gate feat. Emma Hewitt - Not Enough Time (Club Mix)
13. Dash Berlin with Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run (Original Vocal Mix)
14. Tiesto Featuring Jes - Everything (Andrew Bennett Remix)





Precis så som jag vill ha det!


3 kommentarer:

  1. Anonym

    UPP MED BILDERNA!!!!

    :o)

     
  2. SvartSmurfen

    Ja, upp med bilderna!! ^^

    Å berätta om denna insikt du kommit fram till! ;)

     
  3. Anonym

    Precis! UPP MED DOM!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010