Trött.. så trött!

Idag när klockan ringde så mådde jag INTE helt okej.
Jag kunde knappt andas och jag sträckte mig efter febertermometern.

Kontaktade jobbet och sa att jag stannar hemma, behöver vila och sova.

Och.. så blev det.
Trodde jag..


Hade helt glömt bort att de håller på med ett arbete i huset på dagtid (de relinar avloppen).
WOOPPETIDOOO!

Så, det blev att vila med öronproppar så länge det gick.

Sen satte jag mig och fixade klart bilderna från kryssen (ja, de är klara nu.. men inte upplagda!).
Jag vill sova nu .. ge mig sömn! SÖMN! SÖMN OCH EN KRAM! Allt jag vill ha är en kram!






.. ska de vara så svårt?


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    jag har erbjudit mig om kramen .. men fick ju dissen på de...

    Skyll dig själv!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010