Gröna linjen mot Hässelby str. kl 01.36


"ehrm .. tror du att de är tvillingar?"

Jag var tvungen att skriva ett låtsas sms till killen jämte mig, där jag undrade om de som satt mitt emot var tvillingar, de såg nämnligen ut att vara det :P

Hahaha.. kul sätt att ta kontakt med folk på! ;)



(Bilden är tagen med största hemlighetsmakeri och ... jag troooor inte att de vet att de är på bild, å andra sidan, jag är full, så jag kanske lika gärna skulle kunna ha monterat monstret framför dem, HAHAHA!)

Hursomhelst, grillningen idag var toppen, lite kallt å mörkt där på terassen, men sjukt trevligt!
Tack Kambiz! :)


1 kommentarer:

  1. nathalie

    hahaha Ölen tog vi när barnet somnat och det blev fler en 3:)
    trodde inte du läste min blogg längre, vad kul.

    puss på dej

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010