...Nightlight its reflecting...

Första låten jag hörde från Oceanlabs skiva var denna, och den fångade mig direkt.. så enkel, så lätt.. så bra!




Staring at the top sheet
Listening to my hearth beat
Wondering how to say it
Playing over one track
Wanting you to come back
Want to have you here

Lying on a cold sheet
Jump into my car seat
Drive down to the river
Nightlight its reflecting
Somehow I'm expecting
Your voice in my ear

I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
All the thigs that you do



Ikväll blir det nattfoto, så ut med full-laddat batteri i kameran och stativet.
Funderar på om jag ska ta mig till Vanadisbadet mitt i stan.. öde å härligt! :)

Imorgon kommer lite bilder från grillningen vi hade igår.
Idag har varit en anti-dator dag för mig, bara suttit på balkongen å läst å gått en runda; över bron till Långholmen å spana in festen där (dött), och sen vidare mot Hornstull och ner till Reimersholme som jag gick runt, idylliskt!
Belönade mig med en Nogger Mint, jävlar i helvete vad god den var!


2 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Jag tycker väldigt mycket om den här låten jag med...

    Den är väldans bra. ^^

     
  2. Gis

    konstigt med en död fest, när marknadsföringen sker samma dag...?

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010