Min dag..

Okej, jag skiter fullständigt i vem som startade allt ihop. Jag bryr mig inte, okej?!
Jag ville ha en födelsedag, där JAG väljer vilka som kommer och JAG bestämmer vad som ska hända.
Ikväll var en av mina värsta födelsedagar någonsin. Jag hade, trots att jag VISSTE att det var andra planer på gång, styrt en förfest innan FSOS. Jag hade sett fram emot att folk jag gillar skulle komma hem till mig, bli mina gäster och känna sig som.. Mina gäster... Som några jag verkligen bryr mig om och tycker om.

Tyvärr tyckte några något helt annat: de tyckte att jag skulle få sitta där, ensam. och övergiven, dessutom tillsammans med två kvinnor som figurerat i mitt liv senaste tiden.. Vem fan tror att det blir enklare om de skickar ett ex?
Förlåt, men ni är verkligen idioter, och jag hoppas att ni som ligger bakom detta verkligen FATTAR att jag inte vill ha någon överaskningsfest på min födelsedag. Då går det som det gjorde ikväll: jag kommer inte.
Jag kom inte för att jag var tjurig, utan för att jag gjorde det JAG ville på min EGEN dag!

När jag väl släppt på mina spärrar och styrt en fest, LÅT MIG FÖR I HELVETE HA DEN DÅ!

Så, till de som styrde ytterligare en födelsedag åt helvete för mig: Tack, tack så in utav helvete! Jävligt snällt......... Hör aldrig av er till mig igen, jag behöver inte fler folk som tror de vet mitt bästa i mitt liv, det har jag min mamma till.

Jag kommer inte glömma detta, och jag skiter faktiskt i vem eller vilka som ligger bakom, ingen vågar ändå erkänna.
Men, till nästa gång, GÖR SOM JAG VILL! Jag kan inte beskriva glädjen för mig om mina VÄNNER kommit hem till mig ikväll.. Men men

sen det bästa, att alla skyller på varandra.. De är som en bonus..


2 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Först Patric.
    Ingen skickade dit mig.
    Jag valde att komma till dig på eget bevåg.
    Som jag sa till dig så har jag inget med det där att göra...

    Sluta se mig som nått jobbigt, för jag vill inte vara nått jobbigt för dig ... jag vill vara nått positivt till ditt liv, så som du är i mitt...

    Ledsen att kvällen inte blev som den borde ha blivit, jag gjorde vad jag kunde för att du skulle fp som DU ville ... hoppas du ser det.

     
  2. ColinZeal.se

    Nä, Helen var inte med o planerade det här. Sen är jag hemskt ledsen för att det blev såhär. Hade jag vetat din ståndpunkt (allt som stod i det här inlägget) innan så... Usch. :(

    Sen att några fixar och donar till en överraskningsfest trots att dom vet att en inte vill det, ska inte väga "mer" bara för att dom jobbat som fan.

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010