helg och årsdagen

Fredag:
Nisse var hos mig å kolla film. Det blev "några" öl.

Lördag:
Vaknade lite väl sent och fick inte mycket gjort.
Pannkaksbrunch hos Nisse å sen hem till lägenheten å börja göra mig redo för vad jag trodde skulle bli en rätt kul kväll. Dock blev det ändrade planer.. skulle egentligen å se Zoo Brazil på Berns, men jag hamna på München Bryggeriet där ingen mindre än Paul van Dyk skulle spela.
Det skulle bli en av de sämsta fester jag varit på.. förstår inte var som hänt, jag brukade bli så lycklig på dessa fester med alla fantastiska människor, bra musik och allt därtill.

Men nu kändes det bara tomt och oäkta inombords när jag var där..

Det kanske bara var jag som var osugen och nykter.. ingen annan verkar sett det som jag gjorde.
Eller så vågar ingen säga något.

Nåja, kvällen avslutades med att jag gick ut, köpte en grillkorv (som absolut inte var en choritzo enligt den upprörda tjej som stod där å stekte) som smakade ovanligt mycket vitlök. Sen anslöt Helen till mig och vi tog en promenad hem.
Hon och jag har nämligen ettårs jubileum sen dagen då vi gjorde slut .. något vi gör i ett helt dygn med massa prat, knäppa Android-appar och god mat.

Bra avslut på en annars tråkig helg.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010