MondayBar Springbreak Cruise..

Det hade varit kul att gå på den.. OM inte det var så att Staffan och Johnny på MondayBar gjort en så pass ful grej och bokat samma datum som Trance Energy.
Sen att de har gått ut med kryssens datum lämpligt nog precis innan Trance Energybiljetterna släpps, ja det är lite mer än bara en tillfällighet skulle jag tro.

Jag tror, att de bokade datumet, 7-8 mars, och sen att TE kom ut med att den festen är den 7:e mars.
Då fick MondayBar panik och trodde de gjorde en strategisk sak: de gick ut med datumet för kryssen precis innan TE-biljetterna släpps.

Visst, det är inte så pass många som åker ner på TE för att man ska kunna byta datum på kryssen (men varför skulle mondaybar ha lagt det på en LÖRDAG - SÖNDAG, när alla andra kryssar varit Torsdag-Fredag eller Fredag-Lördag?).
Men jag startade namninsamlingen, vi får väl se vad som händer, inte första gången jag gjort en sån ju ;)

Får jag med 500-600 namn kanske de tillåmed kan byta datum =)
Klicka här så har ni namninsamlingen

Inte nog med det, MondayBar tillkännager snart sin nya sida, och sitt nya forum Stockholm UnderGround.
SUG PÅ DEN NI!

Och för er som inte redan listat ut det, ja, jag har redan bokat flyget ner till holland, jag har säkrat Presspasset och allt sånt.. därför är jag lite bitter över att jag missar en kryss.


4 kommentarer:

  1. Anonym

    De fyller säkert hela båten med löst folk ändå, men det kommer ändå inte bli nån bra fest när hela eliten är på plats i Holland... ;)

     
  2. Anonym

    Tvivlar på att dom kommer byta datum oavsett är jag rädd...
    Hur som, lutar nog åt TE för min del också. Hur fixar man presspass? ;)

     
  3. Selma S

    Bara för att du e bitter för att du redan bokat flyg så kommer INTE mondaybar att byta datum oavsätt om du har 10 eller 10.000 påskrifter. Tänk efter själv vilka datum MB alltid haft springcruise....det är TE som inte har ett fast datum. Synd att du missar kryssen men sluta va så jävla bitter!

     
  4. Anonym

    Ahaaa.. är det Här Selma håller till när hon inte får skriva på TC.. ;P

    Tokjobbigt med en lö-sö-kryssning.. palla måndag efter kryssen.. vet ju att jag behöver 12-13 timmar med sömn direkt när man kommit hem.. Och det lär man ju inte hinna trycka i sig innan jobbet. :(

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010