En bra kväll

Ikväll var jag först på fika med Helén, vi gick till Barista på Götgatan, sanslöst trevligt ställe ;)

Efter det drog Helén till Båten, och jag gick till Filmstaden Söder och mötte upp Maria å de övriga för att inskaffa biljetterna till filmen vi skulle se lite senare.
Men, först, så skulle vi käka middag på Patricia.

Det blev mycket mat och jag har inte kännt av magen alls (trots att jag åt både lite starkt och stekt mat). Bra ju!
Sen, blev det väl lite tajt med tid, men vi hann till Hötorget och SF Sergel, där vi skulle se filmen, innan filmen började.
Det var ju bara reklam när vi kom in och satte oss på våra ENORMA platser, LÄTT att jag lägger till 20kr igen!
Sååååå.. eftersom det bara var reklam så gick jag ut å köpte popcorn och dricka.
Såhär i efterhand kanske jag inte skulle tagit en Hollywoodmeny (stor dricka och stor popcorn), orkade bara äta toppen av popcornen och dricka halva drickan .. haha. Yaaay!
Å de låg inte många popcorn på golvet heller! :P

Efter bion så gick vi och tog en öl på Laughing Duck, 39kr för en Stor .. ganska överkomligt!

Nu har jag suttit här i sängen med datorn och formulerat ett mail som jag ska skicka till några imorgon.
Hoppas det går .. om det lyckas kommer jag bli LYCKLIG! :)

Mellan varven så har jag porrsurfat på nikon.se .. fan vad jag vill köpa det där 17-55 objektivet. Men .. 16000 är MYCKET pengar.
Vi får se..

Nu sova, imorgon maila, och städa lite, tyckte mig se en Silverfisk på toan .. eeew!


5 kommentarer:

  1. Anonym

    Ja det va en mkt trevlig kväll igår.. trots att jag va sjuk! Kul med så bra platser och en så underhållande film ^^

    Nu har jag blivit riktigt risig dock.. så det blir till att sjukskriva sig från skolan imorgon.

    Vi ses snart igen hest! ffr! kraam

     
  2. SvartSmurfen

    Barista är trevligt i all ära, men jag tror väl snarare att det är sällskapet som gjorde de hela "sanslöst" trevligt .. för de var de absolut! ^^

    Ser fram emot nästa gång!
    *kramar om*

     
  3. Anonym

    låter ju som en underbar kväll! :D
    och ja.. EWWWWW silverfiskar??? AHH! blä!

     
  4. Anonym

    Patric, jag vet att du var ironisk :) hähä

     
  5. Anonym

    Varför inte beställa 17-55-objektivet från Hong Kong?

    Nikon AF-S DX 2,8/17-55 G IF-ED 10 630,00

    Var jävligt trevlig kväll, stort tack till Maria för att hon ordnade allt. KLAD HEST

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010