Onsdag..

Idag har jag lämnat i från mig min bil .. på service.
Det var dags för det nu.

För att fortfarande känna närheten till djur så tog Selma med mig till Skansen, där jag faktiskt aldrig varit förut :)
Dessvärre så missade vi Aphuset (de stängde vid 16 :() men vi fick se Älgar, Björnar, små söta björnungar, Renar, Sälar, Uttrar .. massa sånt!

Å .. just det .. sånadär "Timon"-djur med .. såååå söta!!!


Å .. eftersom det var en bra dag så var det en bra dag för paj! Såå .. vi gjorde äpplepaj!
It´s a wonderfull day for pie!


Imorgon är det Torsdag .. då ska jag hämta bilen igen ... å städa!
Får ju främmat på fredag :)


1 kommentarer:

  1. Unknown

    Försökte, men kan inte låta bli...
    Du menar Surikater? =)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010