Ni kanske undrar..

.. varför jag inte skrivit något vettigt på några dagar?

Jag har haft fullt upp :)

Men, kortfattat de som hänt sen i .. torsdags.

Torsdag-fredag: Kryssning
(är till å med klar med bilderna redan!)

Galet galet .. efter lite omändring bland hytterna så hamnade jag i Colin´s hytt. Det var .. legen (wait for it) dary!

Mycket party party och sånt senare så kliver vi av båten på fredagskvällen.
Men, för en partyp00per som jag så tar ju inte festen slut där, nej jag å Joel bestämde oss för att fortsätta, så efter en Barca pizza drog vi till GK där 360 hade efterfest.
Kuuuul där, meeen, nån fick den utmärkta idén att vi skulle vidare till Grodan, där Özze spela. Sagt å gjort, vi drog dit å hade tooookkul!
Sen en promenad i de kalla Stockholm till en tunnelbana som aldrig kom, så vi tog taxi istället: Till Max! :)

Hursomhaver så blev det lördag, då var det ju såklart party igen, denna gång förstyr hos Danne som flyttat in i andra huset på Lindhagensterrassen.. där jag jobba innan alltså.
Det var kul å se lägenheten i färdigt skick! Tog även tillfället i akt å spana in Lars lägenhet. Awesome!
Sen drog vi till Fabriken, där Henrik B skulle spela (klicka för bilder). Det var också episkt!
Jag och Joel fick en knäpp idé som vi kommer göra slag i under 2010 .. DET kommer bli legen- (vänta på den) -dariskt!

Söndag:
På Grodan bestämde jag mig för att jag skulle träffa Selma över en fika/middag på söndagen, de blev en middag md turkgrek-mat å .. ehrm .. alkohol :).
Trevligt och .. väldigt nyttigt!

Måndag:
Sov maaaaax 1½ timme, mådde piss hela dagen.

Tisdag:
Upptäckte att det snöat ute .. 15cm typ!
WOW!

Sen onsdag å idag torsdag har jag bara suttit med bilderna.

Tack alla som gjorde förra veckan till en kanonvecka!
Särskillt tack till Linn som alltid får mig på bättre humör :)


1 kommentarer:

  1. Joel

    Bästaste helgen på länge broshan =)

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010