Down on love


Ferry Corsten - Down on love

Jag vet inte vad det är, men när jag lyssnar på Ferry Corsten så blir jag lycklig inombords. Jag har så många lyckliga minnen som är förknippade med hans musik och jag får en känsla av kollektiv kärlek.. konstigt va?

Den får mig även att tänka på alla bra, och dåliga, stunder i gångna förhållanden.. men inte på ett jobbigt sätt, tvärtom!
Det konstiga är att man kan sätta Ferry Corstens låtar till de flesta tillfällen i mitt liv, som soundtrack.

Så .. egentligen är det ju bara att säga tack, tack för allt Ferry! :)


1 kommentarer:

  1. SvartSmurfen

    Det är inte för ingenting jag anser honom vara lite av en gud .. i min värld... ^^

    Hans låtar väcker nått speciellt i själen!

     

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010