Av en ren slump..

 .. såg jag vad du hade skrivit om mig på en sida vi gemensamt följer. . 


Du har helt rätt, jag har börjat följa konton som ha med boudoir och modellbilder att göra, kul att du bryr dig tillräckligt mycket för att snoka på det sättet. 

Tråkigt bara att du missar varför och hittar på dina egna slutsatser. Jag vet ju i och för sig varför du gör det. Som vanligt behöver du hitta en anledning att försöka släppa och gå vidare till nästa man, och att ljuga för dig själv brukar ju hjälpa.. 

Hur som... Jag har fått nog nu. 

Varför ska jag kasta bort min kärlek mot en person som uppenbarligen inte vill ta emot den? Varför ska jag offra mina bästa år på en person som aldrig tar sig framåt utan hela tiden gräver sin egen grop djupare och djupare?

Vet du. Jag älskar dig. Det gör jag, jag har gjort det sen vi träffades för första gången.. Men jag hatar mig själv för att jag gör det. Jag hatar att jag inte ger upp och fortfarande hoppas på att få vara med dig. 

Men nu räcker det. Ikväll åkte du på blocklistan. Nu kommer jag aktivt välja att ta bort dig från mig och mitt liv. Vi börjar där, sen kommer det komma ett paket med all din skit jag fortfarande har kvar hemma, i väntan på att du kanske skulle komma tillbaka. I väntan på att du skulle komma på vad det är du stött bort.

Om du någonsin kommer läsa det här.. ja då gör du det. 

Jag står ut med mycket, men att bli häcklad.. nej. Då är du lika mycket värd som skit. 


Ha ett bra liv Olivia. 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
 
Totalt antal besökare: | Antal besökare idag:
(c) Patric Franksson 2010